03 вересня 2019

Перший урок у 1-х, 2-х, 4-А,Б, 5-А,Б,В, 6-А, 7-Б, 8-А,В, 9-х, 10-А,Б, 11-А,Б класах

Статтю повністю можна переглянути на  http://suzirya.at.ua/news/pershij_urok/2019-09-03-811

НУШ - це класно! НУШ-це сила!

   Першокласники НУШ КЗ «ОЗЗСО «Сузір’я» вирушили у мандрівку Країною знань. Королева наук запросила нушівців пограти в захоплюючу квест-гру «Знайомство зі школою». Рухаючись пліч о пліч, діти  мандрували п’ятьма зупинками. З усіма завданнями школярики впорались. На згадку про цей день сузір’ївці випустили в навколосвітню подорож повітряні кульки, не забувши загадати бажання.

Третє вересня зібрало
Першокласників на квест.
НУШ - це класно! НУШ - це сила!
«Нушенята» всі «the best»!

   

ФОТОЗВІТ

Вчителі 1 класів Волошина С.А., Сьомченко І.Я., Платонова О.І.

________________________________

Як і всі ровесники ми тепер  школярики

   Як першокласники знайомилися з бібліотечно-інформаційним центром... 


 Подробиці читайте на блозі БІЦу "Бібліоград "Сузір'я"


Книга - добрий вірний друг, вона знає все навкруг!

(Перший урок для 2 класів 2019-2020 н.р. - бібліопіжмурки)


   Гра розпочалася веселою лічилкою, а потім всі розбіглися по території парку, щоб знайти на деревах замасковані дитячі книжечки з фонду БІЦу...

Подробиці читайте на блозі БІЦу "Бібліоград "Сузір'я"

ФОТОЗВІТ

________________________________

 Перший урок  - відповідальний крок

    Традиційно після урочистостей, присвячених Дню знань, класні колективи проводять тематичний перший урок. Цьогоріч для учнів 4-А він пройшов у формі марафону під назвою «Є на світі країна, найчарівніша, як перлина».

   Діти досліджували початок навчання в різних країнах: Франції, Німеччині, Нідерландах та Україні. Під час виконання різних завдань: розгадування кросворду, складання сенкану, створення асоціативної павутинки учні переконалися, що лише людина з добрим і чуйним серцем, працьовита й вольова, може бути справжнім патріотом своєї  країни, любити, захищати й відстоювати її інтереси.      

Класний керівник 4-А класу Плєшкова Наталія Миколаївна

________________________________

   *  *  *  *  *

   Швидко промайнули літні канікули. Ось уже і вересень заглянув у віконце, а перший дзвоник скликав усіх здобувачів освіти на радісне свято. А потім, як зазвичай, на перший у цьому навчальному році урок. 
   У 4-Б класі він пройшов під назвою «Я люблю свою країну». Виконуючи цікаві завдання, діти відчули свою єдність з рідною школою, незалежною державою. Складаючи прислів’я та вірші, зрозуміли, що Батьківщина наймиліша й найчарівніша для кожного з них. Майбутнє нашої держави – сучасне підростаюче покоління, яке буде сприяти злагоді, порозумінню і розквіту своєї  землі й народу.

 
  

Класний керівник 4-Б класу Трушова Любов Миколаївна

________________________________

Толерантність та взаємоповага як запорука мирного співіснування

   Учні 5-А класу під час першого уроку, тема якого «Толерантність та взаємоповага як запорука мирного співіснування», аналізували стародавню легенду, відео про людей з особливими потребами, вказували ознаки толерантності та грали у гру на розвиток толерантності «Поводир».   


   Учні дійшли висновку, що толерантна людина – це людина, яка визнає різноманітність, визнає рівність, поважає, сприймає іншу людину такою, яка вона є, здатна поставити себе на місце іншого, терпляча до іншої культури та вірувань.

Класний керівник 5-А класу Гаращенко Альона Петрівна

________________________________

Перший урок « Україну чарівну я щиро люблю»  у  5-Б класі

 Як швидко промайнули канікули?! І ось нарешті довгоочікувана зустріч з однокласниками і новим класним керівником Саветченко А. Ю.
  Навчання розпочалося з незвичайного уроку-змагання. Протягом 30-ти хвилин учні взяли участь у бліц-вікторині, спробували себе у ролі детективів та згадали відомих українських спортсменів та телезірок.
   Легкий та цікавий старт – запорука успішного навчального року!
  

Класний керівник 5-Б класу Саветченко Анастасія Юріївна

________________________________

 *  *  *  *  *

   «Україна починається з тебе…»  –  саме така тема першого уроку була у 5-В класі, який зробив перший крок у середню школу, у якого розпочалася нова сторінка шкільного життя.

    На уроці учні продемонстрували, наскільки добре вони знають свою країну, її державні та духовні символи. Спробували складати ментальну карту України та презентувати її. Наприкінці уроку класний колектив організував подорож «Кораблем сподівань», де на картках-хвилях із клейкими аркушами діти записували свої мрії та побажання («Якою я хочу бачити Україну в майбутньому?»). Основними бажаннями були: «Я хочу жити в мирі!», «Я хочу бачити людей України щасливими!», «Хочу, щоб не було радіації».
    Усі здобувачі освіти були активними, кмітливими та спритними. Усі об’єдналися в одну команду – українців, які багато знають про рідну країну, шанують її символи, завжди підтримують одне одного!
      ФОТОЗВІТ

Класний керівник 5-В класу Сьомченко Ольга Петрівна 

________________________________

Інтелектуальна гра «Я люблю свою країну»

в сімейному колі 6-А класу

    Вже стало традицією в 6-А класі проводити години спілкування разом з батьками учнів. 2 вересня 2019 з метою виховання любові та поваги до Батьківщини було проведено інтелектуальну гру «Я люблю свою країну». Спочатку учні та батьки згадали історію нашої держави, відповідаючи на питання вікторини. Під час географічного конкурсу учасники гри складали пазли «Запорізька область», а Петров Глєб та Романов Роман розв’язували рівняння, щоб дізнатися дату народження державного діяча України Богдана Хмельницького. А також сподобалися музичний конкурс, презентація «Народні традиції нашого народу». 
  Тож, учні та батьки 6-А класу весело провели час, і перший урок запам’ятається назавжди.   Дякуємо батькам класу, які займають активну позицію у шкільному житті.
   

ФОТОЗВІТ

Сєліванова О.В., класний керівник 

________________________________

Щастя: пункт призначення чи спосіб подорожувати?

   Нарешті ми зустрілися! Ми так раді бачити один одного! Підросли, подорослішали, змінилися ззовні, але незмінною залишилася радість від зустрічі однокласників. Ми із задоволенням обмінювалися між собою і з нашим класним керівником, Вікторією Іванівною Денисенко, щирими посмішками, дружніми обіймами, теплими словами. А це і є щастя!
  На першому уроці у новому 2019-2020 н.р. учні нашого 7-Б класу дискутували про ЩАСТЯ. Активну участь в обговоренні взяли Софія Мул, Анісья Онищенко, Анна-Марія Комліченко. Дарія Семенець та Аліна Сахань демонстрували слайди. А Ілля Тахтаул, Назар Назаренко та Ярослав Габідуллін активно долучилися до розмови, наводячи приклади з життя.
   Потім ми пограли у гру "Знайди свою пару", за допомогою якої визначили, хто з ким буде у цей день сидіти. Для досягнення мети гри ми змушені були проявити креативність та кмітливість, отримали заряд позитиву, бадьорості та розсілися за парти щасливими. Всі залишилися задоволені і з натхненням приготувалися поринути у новий навчальний рік.

   


  Спільно ми вирішили, що немає кращого часу для того, щоб бути щасливими, ніж зараз. Немає ніякого шляху до щастя. Щастя - це і є шлях. Досить чекати до канікул, до закінчення школи, до вечора п'ятниці, до недільного ранку, чекати нової машини чи телефону, до весни, до літа, до осені, до зими, до гарної погоди, до татової зарплати чи маминої відпустки... перш ніж вирішимо бути щасливими. 
  Тому насолоджуйтеся кожним моментом разом із нашим рідним ОЗЗСО "Сузір'я" та 7-Б класом!

ФОТОЗВІТ

Інформаційний сектор 7-Б класу

________________________________

 *  *  *  *  *

   2  вересня  учні  у 8-А класі зустрілися на першому уроці: «Толерантність врятує світ». Ми відповідали на питання:
- А чи зустрічалися ми у своєму житті з випадками нетерпимого ставлення до себе?
- А що було б, якби всі люди були схожі один на одного і нічим не відрізнялися?
  Дізналися, що поняття «толерантність» є синонімом до слова «терпимість», саме так воно звучить латиною. Толерантність людей є найважливішою умовою миру і злагоди в сім’ї, колективі та суспільстві. В українців толерантність – це здатність терпіти щось або когось, бути стриманим, стійким. 
   Познайомились з висловами видатних людей:
 «Ваша думка для мене глибоко ворожа, але за Ваше право висловити її - я ладен віддати своє життя». (Вольтер)
  «Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш на звання людини». (Сааді (перський поет)
  Переглядаючи презентацію, кожен знайшов свою фотографію.
  В кінці уроку ми зробили висновок: Всі – ми різні, всі ми – рівні! 

Інформаційний сектор 8-А класу

________________________________ 


Ми - восьмикласники

  Ось і закінчилося літо. Ми - восьмикласники. Щасливими, веселими, сповненими вражень і сподівань повернулися до школи. 
  Перший день. Калейдоскоп подій: друзі, батьки, вчителі, квіти, лінійка, перший дзвоник, уроки… Усе це раптом знову звалилося на голову. На першому уроці говорили про цікаві місця України, які вже відвідали, які хотіли б відкрити для себе. З’ясувалося, що більшість із нас побували на Азовському морі, м. Бердянськ, Приморськ, Кирилівка. Дехто побував і в Європі. Тож, школо, привіт! Приймай у свої обійми! Сподіваємося, що в нас буде все добре.
 

                                                 Сніжко Єгор, учень 8-В класу

________________________________

Герої завжди поміж нас

  Саме таку назву мав перший урок для дев’ятикласників, які зібралися в фізичному кабінеті.
    Урок складався з двох блоків: герої-рятівники й юні винахідники.
   У першому з них учні говорили про своїх ровесників, які, жертвуючи власним життям, приходять на допомогу іншим. У другому звертали увагу на когорту дітей, які здатні оригінально творчо мислити.
   Презентація допомагала усвідомити суть цих відкриттів у нашому повсякденному житті.
   З особливою цікавістю слухали дев’ятикласники розповіді про дітей Запорізького краю.
  Ніхто не залишився байдужим. Історії дітей-підлітків, сподіваємося, надихнули на самовдосконалення всіх присутніх.

ФОТОЗВІТ

 Класні керівники дев’ятикласників: Глинянко І.В., Дибко С.А., Петренчук Л.В.
 

________________________________

Що для нас – особистість?   

   Перше вересня - це урочисте та хвилююче свято в житті кожної людини. Воно завжди відрізняється яскравістю вражень і переживань, новими  подіями і несподіваними  зустрічями.
     Особисто для мене (нової учениці) це не просто свято, а день змін, день відкриттів. На першому уроці мені було дуже цікаво почути про дослідження А. Маслоу. Я зацікавилася темою особистості, бо ці знання знадобляться мені в майбутньому для формування власної самореалізації в житті.
     Мета Першого уроку – націлити учнів на братерство народів і держав; виховати любов до Батьківщини, до українського народу.
     Сьогодні на першому уроці ми обговорювали дуже цікаву і актуальну на наш час тему «Власний шлях до самореалізації або як стати особистістю». Тема була присвячена кожному, хто почуває себе особистістю, або тим, хто хоче нею стати. Звичайно, ця тема викликала у нас не занадто гарні  враження, але в кінці дискусії ми дійшли висновку, що, насамперед,  держава складається з особистості, а особистість – це ЛЮДИНА, яка живе в суспільстві. Недаремно видатний педагог В.О.Сухомлинський писав: «Людина приходить у цей світ не для того, щоб зникнути безвісною пилинкою, а щоб залишити по собі слід вічний».
     От і наш 10-А клас, який вже на порозі дорослого життя,  готовий робити все можливе аби наша школа  розвивалася далі! 

                                                                                          10-А клас
                                                                                                                        Покидько Марія
                                                                                                                        Кульбачна Софія

________________________________

Права і свободи – нерозривні

  “Права і свободи – нерозривні”. Саме про це йшла мова на першому уроці в 10-Б класі (Класний керівник Пріщенко О.Л.)
  Десятикласники обрали для обговорення тему: “Свобода в житті людини та її межі”. Межі свободи “ростуть”, коли ми поводимося благородно й порядно, але свободу ми можемо втратити, коли чинимо підло.
  Клименко Ксенія та Чиж Артем підкреслювали, що кожна людина має зобов’язання перед суспільством , у якому тільки й можливий вільний й повний розвиток її особистості.
  Кульбак Анжеліка та Петрова Кристина  наголошували: “Ми маємо не лише поважати права і свободи інших осіб у повсякденному житті, а й пильно стежити за їх дотриманням”.
    

Інформаційний сектор 10-Б класу

________________________________

Перший урок 11-А класу
Ми майбутнє твоє, Україно!

   Ми вже одинадцятикласники! На порозі важливий вибір, важливі рішення, від яких залежать не тільки наші долі, а й, упевнені, майбутнє нашої держави, адже ми гідна, розумна, впевнена в собі молодь.
   Ми, учні 11-А класу, переконані на 100% у тому, щоб побудувати міцне майбутнє, потрібно пам’ятати, шанувати героїчне минуле України. Тож перший урок 2019-2020 н.р. був присвячений яскравим митям історії нашої держави, навчального закладу та кожного з нас. 
  Залюбки погортали сторінки історії, пов’язані з Київською Руссю, козацтвом, «розстріляним відродженням», 1991 роком, сучасність. І несподівано охопила нас журба, адже ми вже в 11 класі. «Сузір'я» для нас – другий дім. Ми зустріли тут справжніх друзів, знайшли себе в житті. Сумно….і водночас тепло. З посмішками на вустах переглянули відео та фоторепортаж «Мій найкращий А клас».

  Чудово! Урок пролетів непомітно (навіть стало трішки шкода, що так швидко пройшов). Маємо надію, що 2019-2020 н.р. буде цікавим, інформативним, насиченим на приємні події та миттєвості. Успіхів нам! 

Інформаційний сектор 11-А класу

________________________________

Перший урок у 11-Б класі на тему
«Я – одинадцятикласник і я на порозі дорослого життя»


   11–Б клас зустрів новий навчальний рік у складі 28 учнів. Радо вітаємо у нашій класній родині Короткова Михайла, який рік навчався у США і тепер завершує здобуття повної загальної середньої освіти разом з нами.
   Останній рік навчання  - це дуже відповідальна сходинка, адже попереду здача ЗНО, вибір професії, випуск із закладу освіти… 
   Перший урок почався з привітання, обміну враженнями про літній відпочинок, пригадування цікавих моментів свого шкільного життя і осмисленням останнього етапу навчання у «Сузір’ї» через ствердження мудреця Сенеки «Хто не знає, в яку гавань пливти, для того немає попутного вітру».
   На зірочках, які були на парті у кожного, діти написали одну зі своїх найголовніших цілей на найближчий рік і розмістили на дошці. Наступним завданням було записати на відбитку стопи свої кроки, які треба зробити для досягнення своїх цілей і які ведуть до здійснення мрій. Потім назвали перешкоди («камені»), які можуть виникнути на шляху до цілей.
   Урок завершився переглядом відеопритчі «Все в твоїх руках».
   Ми пообіцяли собі в останній рік навчання залишатися дружною родиною, впевнено крокувати до здійснення мрій, прикласти всі зусилля для гарного результату при здачі ЗНО і навчитись танцювати випускний вальс.

ФОТОЗВІТ

Класний керівник 11-Б класу Гур’єва О.М.