ДЕНИСЕНКО ВІКТОРІЯ ІВАНІВНА
учитель інформатики та математики,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
старший учитель,
переможець районного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009»;
педагогічний стаж - з 15.08.1992 р.
Місце роботи: КЗ "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради Запорізької області
тому що ковчег будував аматор,
а «Титанік» – професіонали.
Народилася в місті Оріхів. Закінчила з відзнакою Оріхівську ЗОШ №3.
У Запорізькому педагогічному училищі №1 отримала спеціальність учителя початкових класів. Працювала два роки у Преображенській ЗОШ, потім рік у Оріхівській ЗОШ №2. У 1995 році була запрошена до Оріхівської середньої школи №1 (Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я», тепер КЗ ОЗЗСО "Сузір'я"), де працює і зараз.
Коли Вікторія Іванівна прийшла працювати у «Першу школу», директор, Володимир Іванович Галич, сказав їй: «Я в тебе вірю!». Він же став для молодого учителя і першим наставником, куратором, і підтримував її ідеї та спонукав до професійного зростання.
А в комп’ютерному класі на неї чекали примітивні ЕОМ IBM-286, 386. Розумні,
але застарілі машини, на які встановлено DOS та NORTON COMMANDER. Про WINDOWS
із цими «калькуляторами» і мріяти годі було. Але на крилах натхнення молода
учителька змогла розбудити інтерес учнів до техніки, зацікавила їх, а згодом і
освоювала перші ази програмування разом зі своїми вихованцями. Адже муки
навчання – лише тимчасові, муки незнання – вічні.
У 2006 р. у комп’ютерний клас, де працює Вікторія Іванівна, було передано з іншого комп'ютерного класу ПК, на яких було встановлено ОС Windows 98. Вже на той час вік комп’ютерів перевищував 5 років, тому техніка вважалася застарілою.Відомо ж, що у школах сьогодні навчають завтрашніх громадян на вчорашній техніці. Але два комп'ютерних класи у міленькому містечку на півдні України - це вже був вагомий привід для гордості. Тому вчитель докладала багато зусиль для підтримання техніки у робочому стані. Комп’ютери об’єднані у локальну мережу й приєднані до гімназійної комп’ютерної мережі, кожен комп’ютер мав вихід в Інтернет. Тому можна сказати, що гімназисти отримували хорошу базу знань для використання комп’ютерної техніки на інших уроках, а головне, у власному житті.
Бо найважливішим пріоритетом учителя інформатики стало не навчання учнів роботи з конкретними програмними продуктами, а вироблення вмінь учитися, швидко опановувати нові технології.
Разом із удосконаленням комп’ютерної техніки удосконалювались і педагогічні
навички молодого педагога. Однією з перших у районі вона розпочала навчання
інформатиці учнів початкових класів: без підручників, без посібників, без
Windows, але сповнена оптимізму та віри у власні сили і віри у здібності її
учнів. Роки наполегливої праці вивели Денисенко В.І у 2009 році до участі у
районному етапі конкурсу «Учитель року», де вона перемогла у номінації
«Інформатика» та стала «Учителем року-2009». У цьому ж, 2009 році, за
результатами атестації здобула вищу кваліфікаційну категорію та отримала звання
«старший учитель».
З 2009 по 2013 рік суміщала роботу вчителя в школі та методиста з інформаційних технологій у районному відділі освіти, поширюючи власний досвід та надаючи підтримку молодим вчителям інформатики.
В.І.Денисенко не зупиняється на досягнутому і постійно вдосконалює свій фаховий рівень, про що свідчать дипломи, посвідки, грамоти, сертифікати ➤➤➤
Метою навчання курсу інформатики є формування і
розвиток предметної ІКТ-компетентності та ключових компетентностей для
реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації, що забезпечить
готовність учнів до активної життєдіяльності в умовах інформаційного простору
та їх спроможність стати не лише повноцінними його членами, а й творцями
сучасного суспільства.
Використання
спеціальних інформаційних технологій впливає на процес сприйняття навчального
матеріалу.
Саме тому Денисенко В.І. працювала над темами самоосвіти, серед яких:
- «Технологія навчання інформатики та математики учнів з різними рівнями сприйняття навчального матеріалу».
- «Технології розвитку критичного мислення як засіб формування інформатичної компетентності учнів через реалізацію діяльнісного підходу до вивчення інформатики».
У своїй роботі
В.І.Денисенко використовує такі технології навчання:
• ігрові технології;
• інтерактивні технології;
•
технологія інтенсифікації навчання на основі опорних
схем і знакових моделей;
•
технологія
рівневої диференціації навчання на основі обов'язкових результатів;
•
технологія
модульно-блочного навчання;
•
технологія
блочно-консультативного навчання;
•
технологія колективного способу навчання;
•
технології
групового способу навчання;
•
технологія
групових творчих справ;
•
інтегральна
освітня технологія;
•
технологія
«Створення ситуації успіху»;
•
технології
проектного навчання («Метод проектів»);
•
технологія
особистісно орієнтованого уроку.
Результатом наполегливої роботи В.І. Денисенко є щорічна перемога
учнів у районному турі олімпіад з інформаційних технологій. З року в рік її учні традиційно
беруть участь у міжнародному конкурсі з інформатики «Бебрас» і показують
відмінні результати.
Багато років вона була технічним редактором гімназійних періодичних видань: «Педагогічна криниця», «Гімназист», «Барвінкові вісті», «Interlingva», «Прометей».
І незмінним адміністратором шкільного сайту suziria-orikhiv.e-schools.info/news (а раніше suzirya.at.ua ), сторінки на Facebook "Сузір'я Оріхів" , інтернет-спільноти «Гімназія Сузір’я» та фотоархіву «Оріхівська гімназія №1 Сузір'я», каналу гімназія Сузір'я на YouTube.
Проводила курси комп’ютерної грамотності «Користувач ПК» та «Хмарні технології в освіті» для колег-учителів району та вихователів дошкільних навчальних закладів.
У позаурочний час двері її кабінету відчинені для всіх бажаючих. Вікторія
Іванівна радо запрошує всіх розділити радість пізнання світу за допомогою
сучасних технологій, допоможе підкорити норовливу техніку, поділиться досвідом, дасть пораду, зробить за вас фото- чи відеоколаж 😉, табличку, побуде вашим психологом або екстрасенсом 👐.
Учасник обласної творчої групи "Створення шкільного медіахолдингу" 2018-2019 рр.
Учасник творчої групи з методичної теми закладу 2022-2023 рр.